Prima ballerina

Trodde jag hade klantat till allt nu, när jag flyttade bloggen. Men icke, nu fungerar det som vanligt, förutom att allt ser lite annorlunda ut, lite vilseledande faktiskt. Men man lär sig!

Ska snart följa med Sasha till affären, hon ska hämta ut något paket och jag ska införskaffa ciggaretter. Fy på mig.

Har ångrat mig angående Tessan ikväll, ska chilla lite med Sara. Vill inte behöva sminka mig eller dra på mig ett par jeans. Springer upp en trappa bara och sitter i myskläder och kollar på Talang 2008 istället, haha. Dessutom kunde Sara inte imorgon, så då tränger jag mig på idag istället. Imorgon får jag nog tagga till mig och dra ett glas vin....eller två.

Adjöken

PS. Hur sexig känner man sig när man ömsar skin? Snake!

Kommentarer
Postat av: anna

hur är det man flyttar bloggen ?

2008-05-25 @ 14:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0