Puh!

Jag klarar inte mer. Jag suger på att sola. Jag har iaf försökt nu, lite iaf. Har fått massa fräknar, det vet jag inte vad jag tycker om, haha. Nu kom René hit, vill inte ligga på ballen i bikini när dom också sitter där, jag är för blyg (även om ALLA grannar ser mig när jag ligger där, aja).

Emma kom hit och hämtade sitt smink hon glömde. Ska nog hem till henne och kolla på matchen. Sorry Anna, jag känner att plånboken inte tillåter mig att se den live. Lilla Larsson kan nog hålla dig sällkap, hö hö.

Hade superduper mysigt igår! Riktig tjejkväll, förutom att Dennis, Cassandras pojkvän, kom till oss en liten stund. Men det var ingenting som hindrade våra munnar från att gå i hundranittio.

Jag vill utomlands. NU! Pratade precis med Mamma om det, vi bestämde att det blir en familjetripp i år. Då jävlar ska jag banne mig festa med lillasyster, haha, och Mamma såklart.

Nu.....ska jag göra någonting annat, kanske äta upp min sallad som jag egentligen inte orkar. Man blir inte hungrig när det är varmt. Adjö.

image76

Bebisen tycker det är för varmt, helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0