Segt

Uscha vad segt. Tessan är på tjejmiddag, hur länge det kommer ta vet jag inte. Dessutom vet jag faktiskt inte än om jag kan hänga med henne ut ikväll, får väl se. Annars planerar jag att dra hem till Cassandra och chilla med henne och Dennis framför Eurovision Song Contest, med Ben&Jerry´s och massa godsaker, mys!

Kusinen ligger i badet, slängde massa kallvatten på henne, så råkade vi ha ner duschdraperiet också, haha. Det är supermysigt att ha henne här! Hon passar hemma hos oss, stackars flickan har ju en lillasyster som kör skiten ur henne vanligtvis. Men Hannah är också underbar, men om några år är hon förmodligen mer lättsam :)

Känns som att allting känns lätt just nu, förutom min brännskada är livet rätt bra. Skönt! Det är inte ofta man känner så faktiskt. Visst är det klart att jag har mina problem, men over all så är allt nice.

None

Hejs svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0