Socker och salt

image61

1. Att solen är här och värmer min kropp! Så kall som jag är jämt och ständigt, skönt att den gula skönheten tittar fram nu, efter alla dagar i mörker och kyla.

2. Klänningar. Ge mig, svarta, vita, blommiga, randiga, alla möjliga!

3. Jeansshorts.

4. Stora solglasögon (inga flugisar dock!) som döljer min osminkade nunna när jag är ute med vovven, haha!

5. Ballerina skorna på alla stöveltrötta fötter.

image62

1. Dåliga vanor åter igen. Känner att det kommer bli svårt att komma ur, har verkligen inte läget under kontroll :(

2. Har satt mig i en minst sagt knivig sitts, hur ska jag ta mig ur denna?

3. Att mitt rum är stökigt....eller äckligt.

4. Att tappa kontakten med vissa personer (läs: en viss person).

5. Att jag inte fyller 18 år idag, får vänta i en och en halv månad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0