Tillbaka till verkligheten!

Jag har.......TÄLTAT! Ord kan inte beskriva hur stolt jag är över att ha klarat det utan att grina! Jag, Anna och Emma åkte till hennes storebror och hans kompisar, vi solade, grillade och drack öl. Fy fan vad roligt det var, en upplevelse kan man ju säga! Vi blev inte riktigt informerade om läget, så jag hade med mig mobilladdare, ingen sovsäck och bodylotion, ehm, cityunge? Jag kan ju bara säga att tårarna inte var långt borta när jag insåg hur vi skulle spendera natten. Men med rätt sällskap och inställning blir ju allt bra, eller hur?


Jag ska iaf ALDRIG mer tälta, never ever......3 st fästingar hade jag på benen, fy fan vad jag grinade. Jävla helveteskryp!

TJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0