Tisdag

Nu är jag hemma! Varit i kista centrum, mötte Anna och Linda som satt och åt där. Köpte solglasögon (eftersom jag tappade dem på tunnelbanan idag *snyft*), ett läppglans till och en parfym. Letade efter klänningen jag såg igår, hittade den, men fanns inte i min storlek :( Sen åkte vi hem till Ulriksdal, var på torpet ett slag innan jag mötte Pappa och gick hem. Nu har jag tittad på desperata hemmafruar och ska strax fortsätta och lata mig i sängen med Ebban.

Imorgon kommer Linda hit och pluggar med mig. Alltid mysigt med sällskap!

Idag var dessutom sista gången jag hämtade barnen innan sommarledigheten :( Älskar dom där små liven nu! De är väligt speciella (på ett bra sätt) så att man kan inte låta bli att tycka om dem!

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0