Tisdagkul

Nu har jag varit ute i ca. en timme med Ebban, Emma, Ajax och Théo. Tur att jag träffade dom så att Ebba fick springa av sig, och jag fick prata av mig, haha. Hon är gó den där Emma (och skit snygg i håret!).

Snart ska jag sticka över till Tessan och plugga med henne. Hoppar nog på bussen om någon timme eller så och möter henne, eftersom hon är på karolinska och solar. Alltid så mycket mysigare att plugga med någon, dessutom går det bättre!

Senare kanske jag drar hem till "fittungen" eller så träffar jag Linda. Beror på om jag orkar åka någonstans eller inte. Vill träffa Cassandra innan helgen också, orkar inte vänta, haha!

Usch vad jag segar mig nu känner jag, orkar inte komma igång! Men jag väntar ju faktiskt på att mitt vatten ska börja koka, jag lagar ärtor(!). Haha. Jag vet inte varför jag börjat tycka om det helt plötsligt, men jag antar att det är bra? Nyttigt, min diet börjar ju nu. Eller nått.

ANNA! Jag klarar mig inte utan dig nu! Nu får du fan ta och flytta hit, och förgylla min vardag precis som du förgyller mina helger med din svarta tunga! <3



X säger: "Hon ska alltid vara störst, bäst och vackrast."

Jag säger: "Ja, störst är hon iaf!"

Jag vet att ni håller med mig!




Kommentarer
Postat av: anna

haha snart kommer jag :D
kanske nästa vecka för då har jag sen vecka så då kan vi sola på ballen innan jag drar till skolan :D

2008-05-13 @ 19:48:00
URL: http://taenbira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0