Tordagstråk, men idag är det fredag!

Nej inte riktigt, men det blev inge party iaf. Hade verkligen ingen ork att flänga runt och fixa dricka. Hade iaf en mysig dag! Jag och Pappa tog en promenix till Järva och satte oss och fikade. Ebba hängde också på, men hon hade dö tråkigt eftersom hon var tvungen att vara stilla. När vi kom hem bestämde jag mig för att klippa henne lite, fy fan vad ful hon blev! Haha. Hon har alltid sett ut som en liten tjockis, men nu är hennes ben smala som pinnar *snyft*.Jag ska göda den lilla tussan nu. Sen drog jag iaf hem till Sanna, vi lagade middag och hade superdupermysigt. Vid 22.00 åkte jag till Ulriksdal, där Anna, Maria och Angelica hämtade mig på sina moppar. Alla var klädda ordentligt, utom jag som körde strumpbyxor(!). Vi åkte hem till Chrille och kollade på film ett tag. Sen körde Maria och Angelica mig och Anna hem till Anna, där åt vi paj och la oss och snackade skit halva natten.

Ikväll måste det hända någonting, har faktiskt ett antal alternativ, bara det att det största och bästa alternativet innebär utomhuskväll, vilket blir jobbigt när jag fryser som en idiot trotts att jag pälsar på mig som tusan.

Imorgon ska jag, Emma och Anna kanske åka tll Emmas storebrors kompis landställe, utanför Värmdö. Gratis dricka och garanterat röj, varför skulle jag tacka nej?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0