Uuuh

Ja jag vet, jag bara gnäller! Men jag tror inte ni förstår hur synd det är om mig! Mina ben är helt sjuka, man blir rädd. Min Pappa är tillochmed mer rädd än vad jag är och är redo att åka med mig till akuten när som helst.

Nu ska mitt "första" besök sen i söndags komma hit och få sig en jävla skräckupplevelse. Stackare. Sara har ju varit här, men hon är stark nog för en sådan upprörande bild. Haha. Hon är dessutom en KLIPPA som gick ut med Ebba igår, när jag bara grät och knappt kunde gå. Love på dig fislisa.

Syrran har btw. fått en systemkamera nu. Hah, tack för den! Eller okej, min lilla gåva gick på 50 000, så gnälla över detta kanske jag inte borde göra?

Aja, bye bye babys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0